Vissza |
Csépe, Andrea (2007) A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Czeglédy, Tamás (2007) A global governance esélyei és lehetőségei a XXI. században. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Katona, György (2007) Az oktatási hatékonyság növelése digitális tananyagfejlesztéssel. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Kollár, Csaba (2007) A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Mészáros, Katalin (2007) A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Palancsa, Attila (2007) A turizmus társadalmi-kulturális hatásainak vizsgálata egy ökoturisztikai desztinációban : turisztikai kutatás az Őrségben. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Papp-Váry, Árpád Ferenc (2007) Az országmárkázás szerepe és hatásai : országimázs a kibővült Európai Unióban. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Sterbenz, Tamás (2007) Korlátozott racionalitás a sportmenedzseri döntésekben. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Szóka, Károly (2007) A pénzügyi-számviteli tervezés és a controlling összefüggései és gyakorlata : Különös tekintettel a kis- és középvállalkozásokra. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Végh, Katalin (2007) A szlovákiai húsipar és a vállalati stratégia vizsgálata. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.