A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai

Mészáros, Katalin (2007) A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Preview
PDF
disszertacio.pdf

Download (3MB) | Preview
[thumbnail of magyar.pdf]
Preview
PDF
magyar.pdf

Download (847kB) | Preview
[thumbnail of angol.pdf]
Preview
PDF
angol.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: élelmiszer-kereskedelem, marketing
Divisions: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > economic science(s)
Item ID: 215
Creators: Mészáros, Katalin
Date Deposited: 14 Oct 2013 10:29
Last Modified: 14 Oct 2013 10:29
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/215

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year