A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje

Csépe, Andrea (2007) A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Preview
PDF
disszertacio.pdf

Download (5MB) | Preview
[thumbnail of magyar.pdf]
Preview
PDF
magyar.pdf

Download (10MB) | Preview
[thumbnail of angol.pdf]
Preview
PDF
angol.pdf

Download (263kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: marketing, kommunikáció, gyógyszer, gyógyszeripar
Divisions: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > economic science(s)
Item ID: 209
Creators: Csépe, Andrea
Date Deposited: 11 Oct 2013 14:32
Last Modified: 10 Feb 2015 14:26
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/209

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year