Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs eszközeinek vizsgálata a mikro- és kisvállalkozási szektorban

Kővágó, Györgyi (2016) Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs eszközeinek vizsgálata a mikro- és kisvállalkozási szektorban. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.Kovago.Gyorgyi.pdf]
Preview
PDF
disszertacio.Kovago.Gyorgyi.pdf

Download (3MB) | Preview
[thumbnail of tézisfüzet magyar.Kovago.Gyorgyi.pdf]
Preview
PDF
tézisfüzet magyar.Kovago.Gyorgyi.pdf

Download (555kB) | Preview
[thumbnail of tézisfüzet.angol.Kovago.Gyorgyi.pdf]
Preview
PDF
tézisfüzet.angol.Kovago.Gyorgyi.pdf

Download (460kB) | Preview
[thumbnail of disszertacio.Kovago.Gyorgyi.TextMark.pdf]
Preview
PDF
disszertacio.Kovago.Gyorgyi.TextMark.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

A kutatómunka a marketinginnováció oldaláról közelítette meg a tudásintenzív üzleti szolgáltatások tevékenységét. Az értekezés kiinduló problémáját az jelentette, hogy Magyarországon bár sokan, sokféleképpen kutatnak az innovációval kapcsolatosan, a marketinginnováció eddig kevés figyelmet kapott. A disszertáció fókuszában a tudásintenzív üzleti szolgáltatások gazdasági szerepének, működési jellemzőinek feltárása, valamint ezen vállalkozások marketinginnovációs tevékenységének vizsgálata áll. A doktori értekezés elméleti részének újdonsága abban nyilvánul meg, hogy komplex elemzést ad a tudásintenzív üzleti szolgáltatások fogalomrendszeréről, szerepéről és jellemzőiről. Ezen túlmenően elemzi a szolgáltatások innovációs modelljeit, az innovációs tevékenységük mérési lehetőségeit, indikátorait. Az empirikus kutatás legfőbb eredménye, hogy a vállalkozások marketinginnovációs tevékenységének feltárásával alaposabban értékelhetővé válik a tudásintenzív üzleti vállalkozások működésében az innováció és marketing szerepe. A kutatómunkával a szerző hozzá kívánt járulni egyrészt az innovációs kutatások palettájának szélesítéséhez a marketinginnováció területén; másrészt a 7P modell alkalmazásával, mintegy lehetséges alternatívát kínálni az indikátorrendszer kidolgozására.

Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: tudásintenzív üzleti szolgáltatás, marketinginnováció
Divisions: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > business and management
Hungarian title label: Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs eszközeinek vizsgálata a mikro- és kisvállalkozási szektorban
English title label: The examination of marketing innovation tools of knowledge-intensive business services in the sector of micro and small enterprises
Supervisor label:
Témavezető neve
Supervisor scientific name label
Email
Herczeg, János
professor emeritus NyME-KTK
Item ID: 532
Creators: Kővágó, Györgyi
Identification Number: 3023546
Date Deposited: 06 Jan 2016 14:13
Last Modified: 19 Oct 2017 15:04
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/532

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year