Kővágó, Györgyi (2016) Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs eszközeinek vizsgálata a mikro- és kisvállalkozási szektorban. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Preview |
PDF
disszertacio.Kovago.Gyorgyi.pdf Download (3MB) | Preview |
Preview |
PDF
tézisfüzet magyar.Kovago.Gyorgyi.pdf Download (555kB) | Preview |
Preview |
PDF
tézisfüzet.angol.Kovago.Gyorgyi.pdf Download (460kB) | Preview |
Preview |
PDF
disszertacio.Kovago.Gyorgyi.TextMark.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
A kutatómunka a marketinginnováció oldaláról közelítette meg a tudásintenzív üzleti szolgáltatások tevékenységét. Az értekezés kiinduló problémáját az jelentette, hogy Magyarországon bár sokan, sokféleképpen kutatnak az innovációval kapcsolatosan, a marketinginnováció eddig kevés figyelmet kapott. A disszertáció fókuszában a tudásintenzív üzleti szolgáltatások gazdasági szerepének, működési jellemzőinek feltárása, valamint ezen vállalkozások marketinginnovációs tevékenységének vizsgálata áll. A doktori értekezés elméleti részének újdonsága abban nyilvánul meg, hogy komplex elemzést ad a tudásintenzív üzleti szolgáltatások fogalomrendszeréről, szerepéről és jellemzőiről. Ezen túlmenően elemzi a szolgáltatások innovációs modelljeit, az innovációs tevékenységük mérési lehetőségeit, indikátorait. Az empirikus kutatás legfőbb eredménye, hogy a vállalkozások marketinginnovációs tevékenységének feltárásával alaposabban értékelhetővé válik a tudásintenzív üzleti vállalkozások működésében az innováció és marketing szerepe. A kutatómunkával a szerző hozzá kívánt járulni egyrészt az innovációs kutatások palettájának szélesítéséhez a marketinginnováció területén; másrészt a 7P modell alkalmazásával, mintegy lehetséges alternatívát kínálni az indikátorrendszer kidolgozására.
Item Type: | Thesis (PhD) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tudásintenzív üzleti szolgáltatás, marketinginnováció |
Divisions: | Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola |
Discipline label: | social sciences > business and management |
Hungarian title label: | Tudásintenzív üzleti szolgáltatások marketinginnovációs eszközeinek vizsgálata a mikro- és kisvállalkozási szektorban |
English title label: | The examination of marketing innovation tools of knowledge-intensive business services in the sector of micro and small enterprises |
Supervisor label: | Témavezető neve Supervisor scientific name label Email |
Item ID: | 532 |
Creators: | Kővágó, Györgyi |
Identification Number: | 3023546 |
Date Deposited: | 06 Jan 2016 14:13 |
Last Modified: | 19 Oct 2017 15:04 |
URI: | http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/532 |
Actions (login required)
View Item |