Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán

Sebesy Zsanett (2014) Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Preview
PDF
Sebesy_Zsanett_disszertacio.pdf

Download (1398Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
Sebesy_Zsanett_magyar_t.pdf

Download (189Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
Sebesy_Zsanett_angol_t..pdf

Download (174Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
Sebesy_Zsanett_DOI.pdf

Download (1485Kb) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Divisions: Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) > Ujhelyi Imre Állattudományi Doktori Iskola
Discipline label: agricultural sciences > animal husbandry
Hungarian title label: Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán
English title label: Consumer customs and corporate marketing strategies on the market of functional dairy products
Supervisor label:
Témavezető neveSupervisor scientific name labelEmail
Dr. Tenk Antalprofessor emeritus, CSc, NymE-MÉKtenka@mtk.nyme.hu
Dr. Sántha Tamásny. egyetemi docens, PhD, NymE-MÉKUNSPECIFIED
Item ID: 476
Creators: Sebesy Zsanett
Identification Number: 2787595
Date Deposited: 2014. Dec. 05. 10:34
Last Modified: 2015. Jun. 11. 10:32
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/476

Actions (login required)

View Item View Item