The perception of customer relationship management by customers versus managers as a critical success factor

Schlögl, Erwin (2021) The perception of customer relationship management by customers versus managers as a critical success factor. Doktori értekezés, Soproni Egyetem.

[thumbnail of Dissertation Erwin Schlögl.pdf]
Előnézet
PDF
Dissertation Erwin Schlögl.pdf

Download (7MB) | Előnézet
[thumbnail of Thesis booklet.pdf]
Előnézet
PDF
Thesis booklet.pdf

Download (831kB) | Előnézet
[thumbnail of Dissertation Erwin Schlögl.Text.Marked.pdf] PDF
Dissertation Erwin Schlögl.Text.Marked.pdf

Download (7MB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mau, Prof. Dr. Markus
professor
NEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 797
Publikációban használt név : Schlögl, Erwin
A mű MTMT azonosítója: 32485353
Dátum: 19 nov 2021 10:02
Utolsó módosítás: 16 már 2022 13:24
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/797

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben