Ökológiai eredetű állati termékek beszerzésének és értékesítésének marketing aspektusai

Bódi, Csaba (2010) Ökológiai eredetű állati termékek beszerzésének és értékesítésének marketing aspektusai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (4MB) | Előnézet
[thumbnail of magyar.pdf]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (152kB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (166kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: Marketing, ökológiai gazdálkodás, állati termékek, bébiétel
Doktori iskola: Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) - 2015. december 31-ig > Ujhelyi Imre Állattudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: agrártudományok
EPrint azonosító (ID): 301
Publikációban használt név : Bódi, Csaba
Dátum: 14 okt 2013 15:09
Utolsó módosítás: 14 okt 2013 15:09
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/301

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben