Tourism marketing in Lybia between reality and ambitions

Bizan, Haitm Abdulhameed (2009) Tourism marketing in Lybia between reality and ambitions. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (121kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 270
Publikációban használt név : Bizan, Haitm Abdulhameed
Dátum: 11 okt 2013 15:41
Utolsó módosítás: 11 okt 2013 15:41
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/270

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben