A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében

Máté, Zoltán (2011) A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (963kB) | Előnézet
[thumbnail of magyar.pdf]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (209kB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (145kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: Marketing
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 338
Publikációban használt név : Máté, Zoltán
Dátum: 14 okt 2013 10:26
Utolsó módosítás: 19 jún 2015 13:28
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/338

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben