A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében

Máté Zoltán (2011) A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Preview
PDF
disszertacio.pdf

Download (940Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
magyar.pdf

Download (204Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
angol.pdf

Download (141Kb) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: Marketing
Divisions: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > economic science(s)
Item ID: 338
Creators: Máté Zoltán
Date Deposited: 2013. Oct. 14. 10:26
Last Modified: 2015. Jun. 19. 13:28
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/338

Actions (login required)

View Item View Item