The Effect of Online Trust on the Relationship between Social Media Networks and Enhancing Brand Image.

Al Zoubi, Munif (2022) The Effect of Online Trust on the Relationship between Social Media Networks and Enhancing Brand Image. Doktori értekezés, Soproni Egyetem.

[thumbnail of Thesis Draft [Updated] (14) (1).pdf] PDF
Thesis Draft [Updated] (14) (1).pdf

Download (2MB)
[thumbnail of Thesis Booklet Munif final.pdf] PDF
Thesis Booklet Munif final.pdf

Download (258kB)
[thumbnail of Thesis Draft [Updated] (14)_Munif Mohammed Ali Al Zoubi.Text.Marked.pdf] PDF
Thesis Draft [Updated] (14)_Munif Mohammed Ali Al Zoubi.Text.Marked.pdf

Download (2MB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mau, Dr. Nicole
associate professor
NEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 833
Publikációban használt név : Al Zoubi, Munif
A mű MTMT azonosítója: 33219377
Dátum: 11 nov 2022 08:26
Utolsó módosítás: 28 feb 2023 08:17
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/833

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben