The Impact of Corporate Social Responsibility on Customer Loyalty - Comparative Study: Jordanian and Hungarian telecommunications Firms

Noor, Alkhudierat (2024) The Impact of Corporate Social Responsibility on Customer Loyalty - Comparative Study: Jordanian and Hungarian telecommunications Firms. Doktori értekezés, Soproni Egyetem.

[thumbnail of Noor-Alkhudierat-Final-Thesis.pdf] PDF
Noor-Alkhudierat-Final-Thesis.pdf

Download (1MB)
[thumbnail of Noor_Alkhudierat-Booklet-eng.pdf] PDF
Noor_Alkhudierat-Booklet-eng.pdf

Download (286kB)
[thumbnail of Noor-Alkhudierat-Final-Thesis.Text.Marked.pdf] PDF
Noor-Alkhudierat-Final-Thesis.Text.Marked.pdf

Download (1MB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Fábián, Attila
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 896
Publikációban használt név : Noor, Alkhudierat
A mű MTMT azonosítója: 34629346
Dátum: 28 feb 2024 11:43
Utolsó módosítás: 27 már 2024 08:39
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/896

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben