IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY

Stoll, Judith (2021) IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY. Doktori értekezés, Soproni Egyetem.

[thumbnail of 4_20210104 IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY_FINAL.pdf]
Előnézet
PDF
4_20210104 IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY_FINAL.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of 20210107_J Thesis Booklet_IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS_JS.pdf]
Előnézet
PDF
20210107_J Thesis Booklet_IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS_JS.pdf

Download (589kB) | Előnézet
[thumbnail of 4_20210104 IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY_FINAL.Text.Marked.pdf]
Előnézet
PDF
4_20210104 IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY_FINAL.Text.Marked.pdf

Download (3MB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Angol cím: IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION TOOLS IN THE AUSTRIAN WINE INDUSTRY
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Czeglédy, Dr. Tamás
egyetemi docens
NEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 763
Publikációban használt név : Stoll, Judith
A mű MTMT azonosítója: 32008576
Dátum: 26 jan 2021 15:22
Utolsó módosítás: 23 okt 2021 14:15
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/763

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben