A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére

Kelemen Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Preview
PDF
disszertacio.pdf

Download (3407Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
magyar.pdf

Download (213Kb) | Preview
[img]
Preview
PDF
angol.pdf

Download (209Kb) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: kereskedelmi márka, marketing
Divisions: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > economic science(s)
Item ID: 304
Creators: Kelemen Zita
Date Deposited: 2013. Oct. 14. 09:07
Last Modified: 2015. Jun. 25. 14:14
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/304

Actions (login required)

View Item View Item