A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje

Csépe Andrea (2007) A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje. PhD, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Preview
PDF
disszertacio.pdf

Download (5Mb) | Preview
[img]
Preview
PDF
magyar.pdf

Download (9Mb) | Preview
[img]
Preview
PDF
angol.pdf

Download (257Kb) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords: marketing, kommunikáció, gyógyszer, gyógyszeripar
Divisions: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Discipline label: social sciences > economic science(s)
Item ID: 209
Creators: Csépe Andrea
Date Deposited: 2013. Oct. 11. 14:32
Last Modified: 2015. Feb. 10. 14:26
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/209

Actions (login required)

View Item View Item