A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai

Mészáros, Katalin (2007) A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of magyar.pdf]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (847kB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: élelmiszer-kereskedelem, marketing
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 215
Publikációban használt név : Mészáros, Katalin
Dátum: 14 okt 2013 10:29
Utolsó módosítás: 14 okt 2013 10:29
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/215

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben